استاندار ایلام گفت: خدمات هلال احمر در مرز مهران، محورهای مواصلاتی استان و  آنسوی مرز در اربعین قابل تقدیر است که با عشق به اباعبدالله الحسین(ع ) به زوار خدمات‌رسانی می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 07 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه در دیدار مدیرعامل، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روز جهانی داوطلب ، گفت: نیروی‌های داوطلب هلال احمر در راستای حمایت‌‌های انسان‌دوستانه آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات گسترده هلال احمر، افزود: خدمات هلال احمر در مرز مهران، محورهای مواصلاتی استان و  آنسوی مرز در اربعین قابل تقدیر است که با عشق به اباعبدالله الحسین(ع ) به زوار خدمات‌رسانی می‌کردند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: این جمعیت پای کار هستند و با عشق و علاقه به هم استانی خود در داخل  و خارج کشور خدمات‌رسانی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد سالانه ۸ میلیون نفر از مرز مهران در طول سال، گفت: سال گذشته ۸ میلیون زائر در طول سال از مرز مهران تردد کنند که امسال با رشد ۱۱ درصدی تردد زوار از مرز مهران در اربعین، احتمال ثبت تردد ۱۰ میلیون زائر در طول سال وجود دارد. 

استاندار ایلام با اشاره به تردد زوار از مرز مهران در اربعین سال‌جاری، گفت: امسال در اربعین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد از مرز مهران به ثبت رسید و با وجود تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه، در حال حاضر به‌طور میانگین ۱۵ هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند که در این راستا نقش هلال احمر به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره تقدیر رییس جمهور از مردم استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین، افزود: در نشست هیات دولت با حضور ریاست محترم جمهور، معاون اول رییس جمهور نیز اعلام کردند در بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران حتی یک زائر در مرز مهران گلایه‌ای نداشت که این  افتخار بزرگی برای مردم استان است.

اوج تلاش داوطلبان هلال احمر در اربعین متبلور شد 

 

وی با بیان اینکه ۳۳ بلایای طبیعی و غیرطبیعی در ایران به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: باید با تجهیز امکانات برای مواجه شدن با حوادث و بلایای احتمالی آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشیم که در راستا و در برهه‌های مختلف آمادگی هلال احمر به اثبات رسیده که مصداق بارز آن خدمت‌رسانی به مردم در سیل و آبگرفتگی اخیر بود.

دکتر بهرام‌نیا با مقایسه میزان تصادفات جاده ای استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ویژه در ایام نوروز، یادآور شد: ایلام امسال در مقایسه با سال گذشته رتبه نخست کشور از نظر کمترین میزان تصادفات جاده‌ای را کسب کرد که کسب این موفقیت به دلیل تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه و اهتمام دستگاه‌های نظارتی است.

در این دیدار غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گزارش کاملی از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر استان در یک سال گذشته را ارائه نمودند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار